Dotazy pro nováčka

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Oficiální české fórum je nyní součástí anglického fóra: https://board.en.nostale.gameforge.com/

  • Dotazy pro nováčka

    Zdravím, jsem nováček hry Nostale a všechny mé dotazy jsem se snažil najít na fóru, bohužel všechno jsem nenašel.
    Postava: Bojovník s mečem lvl 29

    Otázka 1: Dočetl jsem se ,že jsou potřeba úrovně práce na SP, takže pokud bych chtěl cruise, tak kde bych měl expit? Dejme tomu ,že budu mít práci na 25 ,kdy už budu vlastnit 1 SP, kde dále expit práci a pokud možno nejrychlejšími způsoby? (Pokud mě nechápete , omlouvám se , píšu to pozdě večer a ráno bych to zapoměl :D)

    Otázka 2: Jaké SP karty bych měl hrát nejvíc. Čtu na fóru 1 a 3 ,ale mě příde ,že by bylo lepší 1 a 6.

    Otázka 3: Hodně lidí radí buše fotbalistu na Bojovníka. Je to tak fakt je ten nejlepší na něj? Napiště názor.

    A pokud se nudíte , můžete mi napsat jaký s ním máte zkušenosti a jak ste s ním postupovali? Např. Lvl 1 - 25 Zabíjel jsem slepice, lvl 25-30 zabíjel jsem Mandry atd.. :D)
  • 1. Ano na cruse potrebujes praci 50 myslim :D Nejlepe se expi asi na LOD. Jsou lidi, kteri expi za penize praci na svetelku. Kdyz budes mit stesti, tak te treba nekde vyexpi i jen tak :)

    2. Urcite hraj za wara. Cruse potrebujes jen na LOD, pak ti je celkem k nicemu. Pak na PVP samozrejme nove SP karty (5. a 6.)

    3. Fotbalistu? To sem teda neslysela :D Vetsina lidi ma fibi nebo inferna a zajicka. Proste tyhle novy nosmaty s efektem :)

    Hodne stesti ve hre :)


    Facebook: MuckMuffinka Nostale
    Odhalení: Nostale Odhalení Cz/Sk
    Skype: jessica-muffinek
    Status: Graduating